svearike

Hello!

Tillbaka i Sverige sen en vecka!
Känns skönt :)

Även tillbaka på viktväktarna..
Kändes inte lika skönt.
Hade gått upp precis vart enda kilo jag gick ner i höstas,
inte så konstigt iofs eftersom jag inte gick i mål innan jag "sa upp mig" inför USA-resan.

Nu är det iaf nya tag, ska bli intressant att se hur mkt man kan gå ner med det nya programmet,
ett kilo i veckan säger dom.
Vi får väl se :D
Dom har dessutom öppnat i sollentuna C igen! hur praktiskt som helst tycker jag.
Helt fel dag, men det får funka.

Har satt upp 5% och 10% som delmål, hade tänkt att klara 5% på MAX 3 veckor.

LÄNGTAR EFTER GULDSTJÄRNOR!

Nu ska jag börja titta på lunch..
planering fokusering.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0