11.44

sitter och äter frukost och laddar in senaste bilderna på datorn.
Vaknade av att någons pojkvän skulle upp och jobba 05.45, som tur är så har jag blivit grym på att sova,
så jag somnade och vaknade inte förrän 10.45, skönt!
Har spenderat första timmen med att planera hela dagens matintag, ser bra ut såhär långt,
har kommit på att jag måste ha ett lite större mellis när jag jobbar kväll, för när jag har rast så är jag panikhungrig och trött och vill stoppa i mig vad som helst.
Så, idag har jag planerat så att jag äter lunch någon timme innan jag åker, typ 15.
Äter ett gratismellis vid 16.30, jobbar från 17-19, sen rast.
Då äter jag någon frukt och ett ägg.
Jobbar sen 2 timmar till och sen hem!

Borde verkligen klara mig.
Middagsplanerna är inte klara än eftersom jag inte vet vart jag ska äta middag,
har iaf 18 pp kvar för middag, haha, så det är luugnt!


here we go!

Frukost:
2 skivor knäckebröd - 2pp
4 msk keso 1,5% - 1 pp
Skivat päron - 0 pp

Lunch:
Havregrynsgröt - 3 pp
Lättmjölk 1 dl - 1 pp
Önos lågkalorisylt 4 msk - 1 pp

Mellis 1:
Frukt - 0 pp

Mellis 2:
Ägg - 2pp
Frukt 0 pp

Nu ska jag ta en prommis i solen!
man får ju passa på!

Puss hej!


Frukost idag 3 pp av 9 möjliga. weho!

Kommentarer
Postat av: Matildur

Åh, det där ser grymt gott ut juu!

Föresten, jag slutar kl 16 varje dag nu från måndag. Så om jag ska hänga med på ett VV möte så måste vi ju matcha tiden för båda. :O

2010-05-13 @ 22:38:35
URL: http://invinciblekid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0