USA möter Sverige

Idag var vi på IKEA.
Jotack, där kände jag igen mig.

På IKEA kan man köpa svenska saker som saltlakrits, marabouchoklad och lingonsylt.
Det finns även knäckebröd, hjortronsylt och sill.

Bara så ni vet. Man behöver inte möta amerika bara för att man råkar befinna sig där.
Tröttnar man så åker man en bit och äter swedish meatballs..

Idag har jag betalat med jämna pengar, jag är stolt.

Mamma skickade bilder på familjen idag! Dessa inkluderade förstås anna (negern) och erik.

Blev lite glad ehehehe (A)



Hihi. Avskedsmiddagen


Mamma och Paulina


Jag och Negern på Julafton <3



Lillebroren



Två blockmongon på restaurang



Fyra blockmongon hos mormoren


That's all for now!

PUSSEN!
/TEAM AMERICA


Kommentarer
Postat av: Ullis

Åhåå....betalat med jämna pengar!

Då är du ju hemma over there!

Imponerad! Själv kör jag alltid turiststuket: Handen-full-med-mynt-plocka-själv-kassatant!

Kramar från Fågelsångstanten!

2010-03-04 @ 17:17:03
Postat av: Julia of awsomeness

haha, jag har kört på: betala-med-så-stora-pengar-som-möjligt-så-det-inte-blir-fel-men-få-sjukt-mycket-växel-som-jag-inte-vet-hur-jag-ska-använda-stilen... den funkar ett tag.. tills man inte har stora pengar kvar.. :o

Kram!

2010-03-05 @ 17:57:46
URL: http://mertankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0