hahaha

hahahaha Jag är verkligen sämst!
Körde på som fan några dagar och lät sedan all karaktär gå i graven.
3 veckors mental förberednad behövdes innan jag satte igång.

I måndags bestämde jag mig, nu SKA jag sätta igång.
Och det gjorde jag också!
Under veckan har jag jobbat hårt några dagar, men det har även blivit tårta och rabarberpaj och morsdag-middag och chips........
Trots oro gick jag igår, en vecka efter att jag börjat, till vv, förväntade mig både det ena och det andra men inte detta.
-1.5 kg. På en vecka?! Trots att jag inte hållit stenhårt på pointsen..
Alkohol är inte pointsens bästa vän.. inte heller tårta.. eller rabarberpaj.. eller chips..
Tja. inte heller för mkt filmjölk och mackor..
MEN DÄR FICK JAG! :D
Haha, är nååådigt nöjd med mig själv xD
Jag gick dit!
Och jag gick ner! Mycket! På en fucking vecka. Otroligt. Roligt :D

Värme inbjuder till vardagsmotion, vem vill inte ta en prommis med en kompis någon timme?
Eller cykeln till jobbet? :D Svettigt, jovisst, men inte som på bussen.

Tänkte bara dela med mig av varför jag abrupt slutade och hur det slutligen gick.
Ser fram emot ännu en vecka med framsteg!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0