sämst

Jag är en dålig bloggerska. Väldigt ;)
Anyways.
Viktväktar på lågfart, för ett halvår sedan hade jag haft total ångest över att det inte gick snabbare,
nu känner jag mig istället nöjd med att det händer någonting alls.
Jag har inte bråttom, går jag ner 0,3 så har jag iaf gått ner 0,3.

Gick motvilligt till VV i torsdags. Veckan efter midsommar. Shit.
Hela helgen levde jag på bea, my lovely sweet baby Ray's-sås och rosévin så jag var inte helt lugn påväg till mötet.
Ställde mig på vågen och Vipps! -0,8!
Det betyder att jag gått ner mina första tre kilo! GULDSTJÄRNA!
Blir lite stressad av att säga tre kilo. Tre kilo tog jag på 2 veckor förra gången jag körde.
Nu är dock inte mat det enda jag tänker på, vilket känns sjukt skönt och jag vet att jag orkar längre om jag inte panikräknar precis varje dag.

Cykeln. Cykeln har blivit min absolut bästa vän. Jag älskar min cykel och det är nog det bästa jag har!
Jag cyklar till jobbet, ibland jobbet långt bort, då blir det en timme om dagen, ibland jobbet nära, då blir det 30 minuter.
Jag försöker förbereda luncher och middagar och hittar på nya recept.
Det är ju lite sport i att klura ut något som blir gott och nästan gratis ;)

Pratade i höstas om att göra en navelpiercing, den kommer!
Om 6,5 kilo ;) Alltså, efter 10 kilo så gör jag det (; en liten trigger sådär (;

Insåg här för någon vecka sen, när jag mätte mig, att midjemåttet och höftmåttet minskat med 4 cm vardera.
Totalt över hela kroppen hade jag minskat 20 cm :O
Så även om det kanske inte går så fort på vågen så syns det på måttbandet! :)
-2.4 kilo blev alltså 20 cm. Hurra! :D

Ikväll blir det jobb och imorrn är jag ledig, skööönt! Är det fint väder så tänker jag gå till stranden och bada,
det var sjukt varmt i vattnet igår :) Norrviken ftw. (;

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0