vv

Hej hopp!
Igår skulle jag luncha med mikaela, när vi kom till sollentuna så var även Linda där så hon hakade på.
Det var så himla kul o träffas! :D

Idag har jag varit och samlat grejer till Eriks Juliakalender som han ska få när jag åker till USA :)
Passade på att gå ärendena innan viktväktarna idag.
Tidigare har jag gått på kvällarna eller eftermiddagarna men nu har dom börjat med att även ha en tid kl 13, vilket är ypperligt för någon som inte har så mkt dagtidsaktiviteter.. ;)
Well, till resultatet. Jag hade gått ner 0.4 kilo, vilket kändes himla bra trots att det var väldigt lite.
Nu är jag på jämna 68 kilo.
Den här veckan ska jag verkligen försöka skriva checklistan, då går det mkt bättre!

Käkade himla god pastasallad till lunch.
Blandsallad på påse är ju otroligt smart! :D
Jag förstår inte varför man envisas med att (i många fall) bara äta isbergssallad, trots att det finns så mkt annan apgod sallad som inte BARA smakar vatten...

Imorrn är det ännu en gång dags för fjantjympa! Längtar faktiskt! :D

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0