Självklart är det här för dig! :D

Long time ago!
Tog mitt välbehövda Jullov.
Eftersom jag inte gjort annat än ätit så har det inte funnits annat att skriva om, så jag sket i det.
MEN!
Nu är jag på banan igen. (Erik hade sagt "haha du är på banaaaaan")
Var på gymmet, för första gången på länge, igår.
Jag som vanligtvis är en gymtönt som inte överger mina maskiner i första taget var igår på Jympa!
Ja, du hörde rätt.. JYMPA.
Ja, sån töntig Jympa där man hoppar runt o gör fåniga rörelser..
Ja, sån Jympa där man ska ha 80 talskläder och pannband.
Jag hade så ont i magen (som jag får så fort jag blir orolig) när jag åkte dit.
"Ingen kommer vilja vara med mig",
"Alla kommer vara där med sina kompisar",
"Dom kommer skratta åt mig!"
"Jag kommer göra fel!"
Man behöver inte vara ett geni för att förstå att jag hatade idrotten från 1an till 9an eftersom jag var så gräsligt orolig för allt detta. så var inte allt för stolt.

Men Tji fick jag! Det var ju skitkul!
Jag blev inte vald! För ingen blev vald!
Jag var inte utanför! För ingen var med någon!
Ingen pratade med mig! För jag ville inte prata med någon när allt kom till kritan!

Så, i en timme hoppade jag runt, helt ensam tillsammans med en massa andra och gjorde fåniga rörelser,
och vet ni vad! Det gick bra! Det kändes lysande! (LYSANDE SICKAN!) OCH Jag tänker göra det igen imorrn!

Jag var så modig!
Idag var jag förstås tillbaka i mitt näste bland mina kära redskap <3
men som sagt ska jag fjanthoppa imorrn igen!

På torsdag ska jag väga mig igen, och då ska jag ge er julhelgens fetma ;)
Börjar bli dags att ta tag i bilringarna igen! ;)






(Som stor lillasyster känner jag förstås ett ansvar. Jag önskar i efterhand att jag kunnat stå emellan.)
Det är något med vänner man kan komma tillbaka till. <3


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0