Aidshål i öronen?

Jaha.
Tack för den :L
Jag fick inte lämna blod igår eftersom jag tog hål i örat i Augusti... blev lagom bitter!
Det är så himla struligt när jag ska ge blod eftersom jag inte ska åka själv,
jag har nämnligen en tendens att må VÄLDIGT dåligt efteråt och svimma om jag rör mig..
Så mamma måste köra mig fram och tillbaka.
Eftersom det tar ett tag att åka till Danderyd så var det så himla smidigt att blodbussen var utanför Stinsen..
Men ICKE! Nu måste jag vänta en månad eftersom dom spärrat mig så jag inte kan lämna innan februari.
Dessutom måste jag då åka till Danderyds Sjukhus eftersom blodbussen bara kommer var tredje månad...
och om tre månader är jag förhoppningsvis i USA.

Idag ska jag åka till VV och väga mig (ångest? oh yes!), dessutom ska familjen i USA ringa mig och förhoppningsvis så får jag klart besked den här veckan. Återkommer ikväll!
Det börjar ju verkligen närma sig så det vore skönt att få veta så jag hinner vänja mig vid tanken på att lämna familjen och inte minst älskade erik i tre månader.. </3

Just nu håller jag på att tvätta.
Har levt på att köpa nya kläder ist för att tvätta ett tag nu, men pengarna har sinat så nu har jag inget val.
6 maskiner kvar....
Måste rensa ut min garderob snart! Den är helt fylld och ändå har jag hälften utanför just nu... hmm.
Vi har för tillfället 10 kassar med kläder som vi ska köra till second hand..

See you later !

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0