10 Feb


Klockan har nyss blivit 04 hos er svennar.
Jag sitter i vardagsrummet och väntar på att familjen ska komma hem.
Har nyss duschat och placerat hunden vid fötterna som något typ av skydd mot eventuella mördare och andra hemska människor som jag brukar komma på när jag är ensam hemma..

i Söndags var jag, matilda, nicko och Brian uppe i bergen! Det var så himla häftigt! Vi åkte långskidor och tittade på utsikten :P 2000 meter upp så drack vi varm shuklaaat (som barnen säger..).
Det var riktigt skönt att kunna åka till snön några timmar och sedan åka hem och plötsligt ha sol och + 15 grader ;)


Brians bror Uncle mike, som är kock, kom förbi och lagade middag till oss på kvällen! Det var supergott! Vi åt typ Koreanska Tacos och grillade Jätteräkor fångade dagen innan i Portland :O :)



Idag har det regnat nå' helt sjukt mycket! Men jag och barnen cyklade till lekparken iaf..
Och tur var väl det! För på hemvägen mötte vi Portland Pooliiceee Officers!
Dom höll på att bogsera bort en bil som var helt krockad..
Grannarna sa att han ofta krockade..
Efter en stund dök ägaren upp, han såg inte helt ok ut :P
Här i USA är promillegränsen för alkohol + bil MYCKET högre än i Sverige och han såg ungefär ut som om han ofta hade den promillehalten i kroppen och bilen såg ut som om den hade dött litegrann..
Anyway, The POOLICEEE visiterade honom, fängslade honom och satte honom i 
THE POOLICEECAAR och körde iväg..

Nu är barnen och simmar, dom kommer dock hem snart.
Imorgon är det dagis för deras del, så jag är ledig. Funderar starkt på att ta mig mot staden :)
Men först ska jag köpa godis.. för jag är ett pms-monster! And i neeeeeeed it.. ;)

Puss på er! Hör jättegärna av er! <3


Kommentarer
Postat av: kristin

fett cooolt med poliicecaar och arresten! ^^,

2010-02-11 @ 10:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0