uppdate

Himla party dag idag..
Tillbringade första delen av dagen i sängen med erik. Vi låg och diskuterade hur vi skulle lyckas städa mitt rum.
Jag skojar inte när jag säger att det fanns en halvmeter golvyta synlig, närmast dörren..
Nu har jag iaf lyckats få bort alla kläder, så det är dags att tvätta.
Ska sortera ur min garderob om ett tag också. Passade på idag att slänga för stora jeans, så jag inte har något att växa i ;)

Ringde jobbet och bad dom se efter om någon god själ ville ta min tid på lördag så jag kan komma i vettig tid till en fest.
Var inte så himla sugen på att jobba till 20.30 och sedan duscha, sminka mig o klä upp mig på jobbet..
(Har, btw, otrolig beslutsångest över vad jag ska ha på mig!)
Hoppas nu på att någon vill byta helg med mig ;o
Ska komma till skott med att göra lunch för idag och imorgon också.
Dagismaten är faktiskt riktigt god, men den fungerar inte riktigt som VV-mat, eftersom jag inte vet vad som är i, dessutom vet jag att E, som gör maten hos oss, har en förkärlek till äkta vara.. Typ smör, gräddsås och allt där emellan. Apgott men jag får utslag. På vågen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0