Och så

tackar vi marabou för en chokladhit! ;)
tillbringade ju gårkvällen med mamma (och choklad) framför Idol medan Erik var på vift med sina vänner.
Somnade vid 4 inatt och väcktes vid halv tio av att någon låg och klappade mig på ryggen.
Det var säkerligen en helt genomtänkt plan, för varken jag eller erik (eller någon annan människa) tycker det är kul att ligga ensam vaken på morgonen..
Såklart är det erik som nu sover med huvudet i mitt knä och fötterna över soffkanten.

Vi lyckades iaf ta oss till Sollentuna Centrum en kortis, skulle hitta ett par inneskor att ha på jobbet.
Ni har nämnligen ingen aning om hur jääääkla jobbigt det är att mosa potatis med fötterna, snubbla på broccoli, komma hem med majs i jeansen och få ris och filmjölk intryckta under fötterna..
Ni har inte heller någon aning om hur svårt det är att hitta en billig butik i sollentuna C...
"Nej tack, inte fårullstofflor, filmjölk och barnbajs är så besvärligt att få bort från pälsen."
"Nej. Jag vill inte ha äkta foppatofflor för 500 :-, jag vill ha fakefoppa för 30:-! VAD ÄR PROBLEMET MED DET?!"
Tacka vet jag Kista, trots kaos, mord, smuts och vildhundar så finns åtminstone butiker man kan köpa saker i.

Ja, jag är bitter. Men jag är åtminstone snygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0