Njut med mig..

Myyyys!
Öppnade på jobbet i morse, kokade gröt åt alla barnen och satte mig med en kopp kaffe.
Tack vare att jag öppnade så fick jag äran att gå hem klockan 15.00, vilket inte har hänt en enda gång senaste tre veckorna. Det kändes magiskt!
Var riktigt dålig igår och inte alls peppad på en lång dag idag, så det passade fint!

Skulle göra ett ärende till Sollentuna Centrum, men eftersom Guldfynd inte var mig till lags
och jag inte var dom till lags så skiljdes vi åt med bittra miner.
(eller jag var åtminstone bitter, dom sket nog fullständigt i mig)
Inget armband idag inte. Fel försäkringspapper, fel polisanmälan. Sluta fucka upp min dag.

Gick till stockhome och köpte Jordgubbsljus, tog bussen hem och tappade upp världens varmaste bad.
Tände 10 Ljus i badrummet, satte på lugna favoriter, fyllde på med badkulor och hoppade i.
Det var sådär varmt så man bränner sig lite :P
Låg där i en halvtimme och bara tänkte på hur mycket jag faktiskt förtjänade den rena vardagslyxen.
Lagom till att luften tagit slut så klev jag upp och lufttorkade på en handduk på golvet.
Peelade ansiktet och la en ansiktsmask.
Nu är jag mjuk som en barnrumpa och luktar kokos och jordgubbar :)

Well Im Happy. Är du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0