hjälp!

Motivation tack.
Har tappat den helt!
Vet inte om det är mörkret eller stressen som gör min viktminskning omöjlig.
Självklart är det i grund o botten min patetiskt dåliga självdiciplin, men jag skyller gärna på något mer.
Om det ändå vore så att jag ätit upp mina points på något gott.. typ skitgod mat!
Men jag äter upp dom på dagis, genom att äta jättemkt knäckebröd, vanligt bröd, russin och filmjölk med 3 % fett..
KOM IGEN!

Peppa mig snälla!!!!
Började tappa koncentrationen när jag gått ner 8 kilo, kände mig inte lika fet längre.
Måste till mötet på Torsdag. Min konsulent måste peppa mig! Blir helt galen på mig själv!
Läser peppbloggar om folk som e så himla bra o taggade.
Jag kommer gråta på Torsdag när jag ser att jag gått upp. Jag kommer gråta.
Men då får jag göra det då, och lära mig av det.

Till råga på allt är jag jävligt bakis idag. Det är inte kul.

HEJ DÅ!

Kommentarer
Postat av: kristin

peppa peppa peppa peppa

you can do it!

2009-11-22 @ 17:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0