ÄNTLIGEN

Veckan är slut. Jag är ledig. Hela helgen!! :D
Jag har verkligen jobbat arslet av mig den här veckan, trots att jag varit lite sjuklig.
Har ju fått en heltidstjänst på en förskola (man kan vänja sig vid lukten av bajs),
och som alla vet så är barn baciller i koncentrerad form, så det är inte helt enkelt att hålla sig frisk!

Befann mig på vv igår kväll. -0,7 kilo, känns fint efter förra veckans misslyckande ;)
Jag har 0,3 kilo kvar tills min tredje guldstjärna, dvs -9 kilo. Hej jag är rätt bra.
Matmässigt har dagen varit en smärre katastrof.. Jag driver inte när jag säger att jag åt 9.. 9!!! raggmunkar till lunch. hahaha :D fasen va gott det var!! :D
Ikväll ska jag och mamma ha en egen kväll eftersom alla är borta,
vi ska äta en chokladkaka tillsammans för det är gott :D
Jag har inte köpt en enda chokladkaka på 9 veckor.. men det känns fint ;)
Imorgon kör jag förstås som vanligt :D Ska äta tonfisk o ris till lunch. Jag längtar ärligt talat till lunch imorrn! :D
Följ mig i mål kära vänner, följ mig i mål!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0