stackars finu(r)liga Julia

God morgon! eller eftermiddag..
Sitter hemma idag.
Jag har varit sjuk i ungefär 3 veckor men jobbat i alla fall eftersom jag hatar att ringa och sjukanmäla mig..
Men idag satte mamma stopp för mina jobbplaner och sa åt mig att stanna hemma, och tack för det!
Jag mår nämnligen riktigt kasst..
Su nu sitter jag i soffan med ex antal filtar och har precis ätit Frukost bestående av Yogurth, bran flakes och banan (5pp). Yummie ^_^

Nej men kära ni, jag hatar verkligen att sjukanmäla mig, jag känner mig som världens sämsta människa!
Känns som ett sånt svek mot dom andra :(
Jag vet ju egentligen att det ordnar sig både på Förskolan och på Willys, but still :(
Jag måste iaf ta hand om mig idag, jag har jobbat på i ett sånt tempo att jag knappt hunnit med,
det har varit jätteroligt men även otroligt jobbigt.
Att känna att man inte hinner vara sjuk är inte kul alls, men nu har jag tagit en eller två dagar ledigt,
får se hur jag mår imorrn.

Igår hade jag som tidigare nämnt världens softdag. Låg ju bara i sängen hela dagen och myste :)
När vi kom hem till mig så luktade det lussebullar och mamma lagade min favoritmat!
Mormor hade gjort pepparkaksdeg så jag och Erik satte på Julmusik och bakade pepparkakor.
Det mesta hamnade förstås i magen, men det är inte mycket att göra åt saken nu ;)


"Jag kommer ihåg när ni blev ihop"
"Jaha?"
"Ja, då tänkte jag bara: Nu är dom ihop.
Jag tänkte inte: Nu är dom ihop och om några år ska erik sitta här och baka pepparkakor"
"?!"




See you later <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0