Miss Runbergsvägen!

Man kan nog nästan kalla det för en fetish. Min längtan efter att få klä upp mig.
De flesta brukar nog vanligtvis (om dom ens byter kläder..) sätta på sig något mysigt.
När jag kom hem idag satte jag på mig partyklänning, 15 cm klackar och partysmink med tillhörande lösögonfransar. Fifan va snygg jag blev!
Älskar att man inte får få ögonfranslimmet i ögonen.. Känns tryggt..
Jag älskar att känna mig fin! Även om det bara är för mig själv och eventuellt någon måttligt imponerad familj.
Jag passade på att klippa mig idag också, så nu har jag något som tåls att kallas frisyr igen.
Well, jag är nog den snyggaste hemmafrun iaf ;)

Var tillbaka på jobbet idag igen, vilket tydligen var uppskattat ;P
Jobbar ju med så himla sköna människor som peppar mig till tusen!
Snart blir jag nog skengravid! Kan inte sluta tänka på alla små söta bebisar som stapplar runt, uppstoppade i alldeles för mycket kläder <3 lovely :*

puss o hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0