19.47

Fasen vilka sköna kollegor jag har!
Slutade 16 idag men kunde inte förmå mig att gå hem!
Slutade med att Jag, Madde och Amir satt o berättade storys och asgarvade åt den totalt kaotiska dagen med nya barn, potatis under fötterna och en och annan spya.
Vi lämnade huset 17.40 rejält trötta men glada!
Känns himla fint när man inte vill gå hem från jobbet utan bara stanna kvar o pyssla med lite olika saker, sjunga någon sång o snacka skit :)

Har varit helt galet förkyld idag! Till råga på allt så regnade det (självklart) under den tiden vi var ute.
Känns som om jag håller på att få hosta, något som är bland det värsta jag vet, rösten går sönder. :(

Blev utan pojkvän inatt, kan inte minnas när vi sov i olika sängar sist, måste varit någon gång innan sommaren...
Han har blivit sjuk och behövde vila sig. <3
Man måste vila sig från varandra ibland också :)
Två och ett halvt år på Torsdag :) <3!

Börjar närma sig Navy CIS-tid nu (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0