17.18

Halloj!
Sitter fortfarande, sjuklig som jag är, i soffan framför datorn.
Har kollat runt på tusentals hemsidor, det börjar ju så smått närma sig nyår!
Någon som tar på sig ansvaret att ha en fest så jag kan börja planera kläder?

Inväntar pojkvännen som borde trilla in vilken minut som helst (:
Käkade skinktacos till lunch. Tacos råkar ju vara en av mina favoriträtter..
Undrar dock om man får kalla tortillas med morötter och skinka för tacos eller om det är straff på det?

Frukost:
Yogurth 3 dl [3 Pp]
Branflakes 1 dl [2 Pp]
Banan [0 Pp]

Mellis:
Te [0 Pp]
Äpple [0 Pp]

Lunch:
Tortillabröd 40 g [3 Pp]
Skinka 4 skivor 40 g [1 Pp]
Morötter, sallad, gurka tomat [0 Pp]
Gräddfil 1 msk [1 Pp]
Salsa 1 msk [1 Pp]

Middag: (som komma skall)
Köttbullar 5 st [3 Pp]
Makaroner, Duo val [7 Pp]



Kommentarer
Postat av: Matilda

Allt som har med tortillas, taco sås och gräddfil räknas som tacos! Så är det bara :D

Och föresten så tycker jag att vi ska ha fest här på nyår eftersom Smålänningen kommer hit då ;)

2009-12-07 @ 18:27:22
URL: http://invinciblekid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0