16.25

Ännu en lång vecka är över!
Hade min lediga dag idag och har endast rest mig ur sängen vid extrema nödfall..
Har sett alla möjliga skitprogram under dagen, bland annat "dance your ass off".
Det går ut på att tjockisar ska dansa och gå ner i vikt och på så sätt vinna ex antal 100 000 kronor.

Det är alltså en blandning av "so you think you can dance" och "biggest looser".
Älskar faktumet att dom, i programmet, påpekar att detta är för att dessa människor ska må bättre..
Det är inte för att tjockisar i korta shorts och klänningar ger mycket tittare då?!
Det råkar inte vara så att tjockisar säljer som fan i TV? xD

Väntar nu på att Erik ska komma ur duschen så vi kan åka hem till mig, ligga i soffan och äta middag eller liknande.
Imorgon börjar ju arbetsveckan igen, man måste vila åtminstone en dag!

På tal om ingenting alls så har jag världens julklappstorka!
Det är ju inte så att situationen underlättas av att ingen vet vad dom önskar sig heller..
Tips?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0