the rest will still unwritten

Det går bra att vara 18. Helt lugnt.
Idag körde jag bil. Jag sög. Var helt ofokuserad och okoncentrerad.. suck.

Idag fick jag en nästan en meter hög ros av Erik för att han är söt :D och ett armband i present <333

Blev totalt kaos i min hjärna när erik ringde vid 3 och frågade var nycklarna låg.
Jag visste exakt var jag lagt dom, exakt! Men Erik påstod att dom inte låg där.
Jag hade inte råkat ta med mig den så jag började höra med mina syskon om nån tagit nyckeln och om dom låst när dom gått på morgonen, så ingen skulle vart inne o snott nyckeln.
Hann få panik o totaldamp fyra gånger om innan jag var hemma vid halv 5. Började röja runt. MÅSTE hitta nyckeln! Går igenom allt o beslutar mig sedan för att gå igenom min jacka igen, i fall att. Och.. Ja. Den låg i fickan.
Börjar redan bli gammal o gaggig.
Haha fan, Gaggig, vilket ord. Skitcoolt ju "Gaggig", låter lite som konistensen för kladdkaka.
När jag blir gammal då ska jag fan bli Gaggig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0