Play on

Jag sitter här i sängen med, vad jag tror kan vara, Igges gamla tjocktröja och mitt feta täcke.
Lite orolig för imorrn.. Ska till, mer än allt annat, älskade vårdcentralen. (Ja, IGEN!)
Känns ju lite som om jag kanske skulle kunna få en säng där ist ,eftersom jag ändå ägnar så mycket tid åt att vara där.
<3 kööö <3
Imorrn ska jag i vilket fall göra ett EKG-test. Ska googla ordet för att få förklarat för mig exakt vad människorna kommer göra med mig. Hitills vet jag bara att främlingar ska sätta fast saker på min halvt nakna kropp. Något jag kanske inte direkt känner mig så jättebekväm inför. Dessutom måste jag betala 140 spänn för det. 140 SPÄNN!
För etthundrafyrtio kronor skulle jag kunna göra följande:
Köpa 3½ kebab,
En liten kasse mat,
Fyra dosor snus,
14 cheeseburgare,
En tröja på HM,
5 par trosor,
Fett med godis i billiga butiken i Sollentuna C,
nästan två kontantkort.

 Ja, ni ser. Massor! Men det jag ska betala för är att nån ska trycka fast nå pluppar på mig! Det suger så jävla hårt!

GODNATT! ;L


Ps. Jag har kört motorväg, trodde jag skulle dö hela tiden.
Jag ville inte dö!!!!!! Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0