nono

Det här kommer förmodligen vara den första gången jag inte har ens lite ont i magen. Första gången då jag inte behöver uppdateras var annan timme. Det kommer vara första gången då jag inte kommer skriva ut rädslor och panik.

Någonting har förändrats kära vänner. Ikväll kommer jag vara spänd, lite pirrig, undra vad som hände?
Men inte ont i magen. Tack vare vetskapen om att dom nya inte är dimmiga i blicken och inte har svårt att tänka.
Jag är allvarlig ikväll, men inte rädd. Inte alls rädd. Inte än. Alla förtjänar åtminstone en chans.


Det enda som är dumt just nu är att mina handflator domnar och doktorn inte vet varför.
(EKG't gick bra. En tant tog mig på brösten. Men jag var inte rädd!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0