Lookin good

Och priset till världens sämsta blogguppdaterare går till...
JULIA! :D

Fantastiskt. ärligt, jag är sämst på uppdatering. Beror på att jag inte tycker det händer särskilt mycket roligt och är det nåt jag hatar så är det fan blogginlägg där det står "idag gjorde jag inget.."

Sitter hemma hos Erik. Han spelar nåt sånt där spel när man dödar folk och jag har nu tröttnat på att kolla gamla avsnitt på Idol som gått hela dagen och har istället tagit eriks trasiga mjukisbyxor o satt mig här. Jag har fått mycket gjort idag känner jag.

Som sagt, det händer inte mycket i den här byn. Jag har inte köpt några supergulliga skor jag måste berätta om och jag har heller inte något fantastiskt läppglans som bara måååste få sprida sin glans över hela jävla internet. Jag har däremot kommit på mig själv att göra en ganska underlig grej.
jag har på sistone börjat ducka lite när jag går under eller förbi skyltar. Ni vet, sånna "P-skyltar", hastighetsskyltar och liknande. Det är inte så att jag böjer mig mot marken, men ändå så att jag duckar lite i rädsla att slå i huvudet i skyltarna.. Fullständigt absurt med tanke på att jag är 1.65 och skyltarna sitter på åtminstone 2 meters höjd. Jag kan inte förstå vad som fått mig att börja göra detta! Något hämskt i min barndom? Eh, nej. men ärligt, det är ju rätt knäppt.  

Det är väl ungefär det som hänt hitills. Mja. Jag har också köpt ett busskort. Så sen den 1 oktober åker jag buss! Dags o ställa in cykeln för vintern innan den rostat bort helt o hållet.


Idag dansade jag o Erik findans i köket. Superfint tills erik fick ett infall o slickade mig rakt över ansiktet.
Fett mys..... xD

(Jag fyller år 19e. FUCK VILKET BRA INLÄGG!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis i förskott! jag fyller den 29onde :D:D

2008-10-06 @ 17:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0