18

Dagen kom. Dagen, med stort D.
Jag fyllde 18 år tillslut!
Nu lär väl ändå trackningarna på jobbet ta slut ;D

Började med att Familj och Pojkvän kom in o sjöng för mig. minst 6 olika tonarter! otroligt!
Fick sen sitta lycklig som ett litet barn och öppna paket, ett efter ett.
Lyckades skaka fram bla. Packard Bell Laptopen jag nu sitter vid. lycka!
Smink och smycken trillade ner o till sist även min väl önskade Slipknotskiva!

Vid halv 3 kom släkten och till och med vårat hus började kännas trångt!
Fick Körkortsboken, lite mer smink, halsduk och 1000 spänn på IKEA-kort! :D
Det ska väl nämnas att jag fick en present i våras också,
nämnligen min cyckel som man kan läsa om i mina första inlägg!

Jag har ännu en gång förundrats över hur mycket föda som får plats i mina 165 cm.. Thaigryta, nudlar och tårta höll på att bli min arma stackars mages död :D fett nice död.

Jag har fortfarande svårt med folk som ska hålla tal för mig. Jag vill också vara den som tittar på någon o säger "aaw" för alla berättelser. Fast jag sa en del dumma grejer som unge, men det gör jag ju fortfarande..

Nu väntar vi alla med spänning inför Z'as 18 års dag och Jens 20 års dag! lookin forward!

Tack för en superfin dag och massa fina grattningar!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0