tråk

Sitter framför brasan en stund med katten. Har pluggat förbaskade musikgrejen tills på tisdag, förstår inte mycket. Är bara sjukt trött och irriterad på att jag måste uthärda ännu en vecka. Ja, eller ganska många. Har åtminstone lyckats byta ut min jobbtid på torsdag så jag istället jobbar måndag, tisdag men är ledig från då tills nästa fredag så de e soft.

Var på San Marco idag för att fira pappa lite, det var mysigt. grattis grattis :P

I veckan blir det högt älskade Slipknot på onsdagen och Gymnasiemässan Torsdag, fredag, lördag. För er som känner för att kolla förbi Älvsjömässan under gymnasiedagarna kan ju komma förbi scenen. Vi spelar Torsdag: 12.00 och 16.00, Fredag:10.00, Lördag 10.00 och 13.00. Så pallra era arslen dit vettja.

Ikväll ska jag sova tidigt så det börjar väl bli dags att göra sig i ordning inför natten.

Har tänkt en del på Cleopatras spermabad. Skulle ju funka med varm sperma, men alltså, kall? För inte kan dom väl ha kunnat värma den?
Dröm lite om spermabad nu så hörs vi nån annan dag :o


Sleep tight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0