BAJS

"
- Vad skulle du göra om du gick in på toaletten och såg att jag hade bajsat på kanterna?
- Asso, va? på kanten?
- Ja, eller asso, utanför toaletten!
- AHAHAHAH  VA?! vafan snackar du om?! På golvet?!
- Ja, om jag hade bajsat på golvet!
- Eh, jag hade blivit asarg!
- Men om jag sa typ ;Förlåt, det var inte meningen..?
- HAHAHAHAHA Jag skulle slå dig! men vafan?
- Du kan inte föreställa dig det va, Julia?
- Eh, nej inte riktigt...
- Jo men försök. Vad skulle du göra om jag bajsade utanför din toalett?"

Jaa, vad gör man?

Erik hade iaf bakat chokladbollar när jag kom hem idag, det ägde!
hade nationella prov i Engelska B idag, de gick bra.

Tack o hej du e gay.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0