SUG!


Jag är verkligen inte någon melodifestivalsföljare.
när jag var liten somnade jag alltid innan jag fått veta vinnaren och tillslut tappade jag intresset mer eller mindre. Har dock precis sett snabbgenomgången av melodifestivalens bidrag.
Jag ser ett vääldigt tydligt mönster.
Kan du inte sjunga så antingen gnider du dig mot nån jävla grej eller snubbe, eller så ser du till att dina bakdansare är så gott som nakna.
Nä men ge er nu vafan. Lär er sjunga. åtminstone lite!
Musiknörd som jag är så skäms jag för tillfället över att dessa människor tar sig rätten att kalla sig artister.
Jag vill bara hoppa rakt in i tv'n o slita bimbobrudarna, utan kläder och utan rena toner, i stycken!
Jag vill springa till serbien och stoppa hela grejen, för dom har slutat med talang!
Vem fan behöver talang när man kan va sexig? :D
Jag hoppas fan att ingen vinner!
Palla stå på alla fyra o gnida sig mot nån jävla låda.
FAN VA HETT! NU BLEV JAG JU JÄTTEKÅT!

Godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0