Rotfrukter.

Men skitkul.
Helt ärligt. Igår kände jag mig som en grönsak. Ont i halsen o kände mig fullständigt sladdrig.
Inatt blev jag en kokt grönsak. Feber o inge sova alls... mitt huvud höll på att totalt gå i bitar!
Känns som om jag ätit drygt en halv karta magnecyl koffein idag, detta gjorde mig mycket lustig.
Erik o Jag begav oss till Sollentuna Sjukhus nån gång mitt på dagen. Jag dog.
Sen åt vi pannkakor. Sen dog jag.
Magnecyl-död-magneceyl-död osv.
Mitt i hela jävla skiten så ska man sitta på en jävla SL buss, och vi vet ju alla hur SL fungerar - inte alls.
Det var ingen större skillnad idag mot nån annan dag. Bussen va svinvarm, ingen AC, bara sol o varmt!
Jag har feber, ont i halsen o har vid det här laget dessutom fått förjävla ont i nacken.
Jag känner inte för att sitta i en jävla bastu.
Och nu. Nu kommer 627'an! 627'an hade en sån jävla clever busschafför idag!
Han var inte gammal nog för o köra lådbil och visade prov på mycket hög kompetens inom sitt yrke,
genom att göra en för snäv sväng o då krocka in i stillastående jävla 520!!!!!#½§§11111!!!!111!!!! VA I HELVETE!!!!!!!!
STILLASTÅENDE! BRA JOBBAT J*VLA SNORUNGE!
"EEeeh Vi har en liten problääm här i den bussen. 627 har krockat i mitt spegel..."
Jag höll på o dö. Vi höll på o förgås i bussen o dessutom smälte min o eriks ben n' jerrys-glass :( !!!!
Efter en stund när våran busschaförska sprungit ut till dom andra busschafförerna o bett dom flytta sig, svurit åt "dom jävla nybörjarna" o nästan krockat med inkommande 527 så kom vi tillslut iväg.
Gott folk, vi kom hem. Vi lever, trots SL's jävla fasoner!

Sämst är att jag har fått millimeterstora feberblåsor över hela kroppen.
Jag känner mig som en gammal tant.

Puss o hej skjut en tjej!


Och glöm inte visa respekt för grönsaker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0